Bestuursvergadering van SVNL in het Nederlands Dagblad

Dorpstraat 3
Restaurant 't Jagthuijs
Gert Jan Lammers
Slaapkunde Vereniging Nederland (SVNL)  (beeld Jeroen van Eijndhoven / Beeld Werkt)

Deze maand publiceerde het Nederlands Dagblad een artikel over de Slaapgeneeskundige Vereniging Nederland. In de publicatie (geschreven door Harmke Zonnebeld) vertelt voorzitter Gert Jan Lammers dat Nederland op het gebied van slaapgeneeskunde achter loopt in vergelijking met andere westerse landen. De eerste slaapkliniek van Nederland werd pas in de jaren negentig geopend en was lange tijd de enige.

Over de SVNL is te lezen dat vanuit slaapprofessionals er een behoefte bestond aan een vereniging om de verschillende disciplines bij elkaar te brengen. Tijdens deze Algemene Ledenvergadering (gefotografeerd door Jeroen van Eijndhoven) werd gesproken hoe zij omgaan met de maatregelen sinds de intelligente lock-down.